Saturday, November 7, 2009

bongek itu adalah..

bongek itu adalah...

orang yg suke mengelat..mcmla kite xtau kn..ntah pe2..

bongek itu adalah...

org yg ckp je berapi,tp time wat keje hampeh...lari dr tnggungjwab..

bongek itu adalah...

org yg hnya pk kwn dia je,bkn nk pk org lain..ade ke ptt??

bongek itu adalah...

org yg very bossy...well,pe nk wat..kite org bwahan je kn..dgr je la..

bongek itu adalah...

org yg xberani challenge dri sendiri..wat malu je..very childish..


jgn lupe,bongek juga adalah...

nama suatu tempat di Malaysia


*hate me already??*
i will answer "ade aku kesah kew??

.....................................


bongek juga adalah...

org di sebelah sana yg xpahm org di sebelah sini rindu cm nk rak tp dia de hati nk wat ot..ei..

DAN...BONGEK itu adalah....

org yg cm aku yg tak phm org di sebelah sana sbuk bkerja tp still nk msg,nk jumpe..ha3..

......tapi jgn risau,

org disebelah sana cume acah je dia wat ot..sbnarnye nk dgr org disebelah sini ckp rindu dia, jd nk jumpe..ei,very mengada!! tp org itulah lah juga bhagia aku,duke aku..
xoxo



....aku yg rs tetibe nk ckp "bongek!!"....

..sekian..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers