Saturday, January 23, 2010

my baby is back!! ;D

akhirnya....


setelah lebih kurang 2bulan baby aku pergi bertarung nyawa utk terus berkhidmat atau tpaksa disemadikn atau mendermankn organ2nya...akhirnya my baby kuat semangat utk terus berjuang mempertaruhkn nyawa dan menepis sgala virus2 yg semakin aktif di laman sesawang..hu3..yea!! i love u baby...really miss u!! Glad u'r here now, back with me ;D

aku akan make sure my baby mempunyai persiapan yg ckup utk lebih kuat menahan virus2 siber..setelah lebih 8 tahun menabur bakti kepada kami sekeluarga, aku amat bangga kerana my baby kuat!! yea!! go baby!! go baby!! hu3...

~thanks to ayah yg sudi menghntar my lappy ptg td kepangkuanku di shah alam..love u ayah!! LOVE...

~thanks to ira, my lil sis yg bagi aku pnjam lptop dia wat sementara wktu sehingga kembalinye my bby..love u too ira!! thanks dear...hu3


...aku yg sgt hepi sbb my lappy dh blik..yea!!...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers