Sunday, April 18, 2010

gaya idup sihat !!!


akhirnya setelah sekian lama planned tpi xpenah jd..kekadang pegi tutup..

harni pada 18 april 2010 bersamaan hri ahad..aku n bf aku selamat g bukit cerakah shah alam..yea!! actually, dh lama giler plan xslah aku de la setahu
n yg lepas...hu3..xpenah jd..aku yg beriya ajak dia, selama ni dia asyik tnye je bile nk g..alhmdulillah..dpt gak g..aku pn mmg tunggu saat ni sbb xsabar giler nk kuarkn peluh..maklumlah sebelum ni dlm clas asyk air-cond memanjang...badan pn dh sengal2 sbb xberpeluh..xsiht..toksik byk dlam bdan...

frankly speaking,aku tul2 hepi sbb ;
1. dpt kuarkn peluh setelah lebih kurang 3
km ktrg berjalan..sbb basikal da abis..hu3
2. dpt spent masa ngn bf aku sebelum dia g posting bln 5 ni...
3. dpt hirup udara segar yg da lame aku xsedut aku rsa...menikmati keindahan alam...best!!
4. dpt released tnsen studi for final exam

random pics ktrg kt sana..
(◡‿◡✿)







...aku yg hepi..hu3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers