Sunday, August 8, 2010

lama suda..

salam..

lama suda tidak ku update blog aku...

bru harinie berkesempatan..

ingin ku ktakn disini yg kemungkinan aku tidak lgi aktif dlm mengupdate blog..cume di fb sahaja..hu3..

semuanya gra2 kesuntukan msa..blik keje, rajin buke fb kalu x..settlekn pe yg ptt n then tdo..dan hari2 berlalu dengn rutin yg sma..agak membosankan tp aku rsa lama2 aku akan jd biase..lama lg kot..bru sebulan berlalu..ade lgi 8 bulan tuk aku hbskn chmbering..

moga2 dipermudahkn urusan oleh Allah..insyaallah..moga aku tabah hadapi dugaan di hari2 yg mendatang juge..

just work smart n pray for the best in future...ameen...

see u next time...wslam..have a nice day ^^,


...aku yg tidak cukup masa utk meng'update' blog aku...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers