Monday, April 30, 2012

aku bosan bosan pada dirimu.benci benci pada dirimu.

salam.

erm..tajuk cmtue saja nk wat suspen..hu3..bosan pada sape ni? benci pada sape ni ha ibu mengandung? ha3..

actually aku bosan ngn astro ni..ntah pe masalah nye pn aku taktau..elok la mlm td tgh syok layan CSI tetibe terOFF sendiri decoder ASTRO ni ha..time tue hubby aku yg tgh pegang remote..sepantas kilat aku tengok husband aku baru nk tnye NAPE OFF ABG? tak sempat nk tnye hubby aku dah jawab dulu..DIA JADI BALIK DAH...aik? jdi balik? masa lak pernah terjadi cmni? dimana? mengapa? byk sgt persoalan yg bermain2 di minda ku sekarang ni..hu3..

husband aku pn cerita..begini kisahnye;

dulu, penah terjadi tetibe decoder ASTRO terOFF sendiri, pas husband aku belek pnye belek ON OFF plug decoder tue still takde tanda2 decoder tue akan menyala n menunjukkn yg dia masih bernyawa dengan terpampangye waktu pukul berape..malangya takde..husband aku kata dia tunggu esk pagi baru decoder tue dlm mode STANDBY yg menunjukkan waktu la kn..pastu kire dah beroperasi seperti bese..

tetibe mlm tdi jadi balik..husband aku watla cm yg dia penah wat dulu..ktorg pn tunggu la pgi nie..eh, tak menyala pn decoder ni...plug mmg dh sentiasa ON..smpai tghari tadi tak ON pn husband aku kata mmg dh tak betul decoder ni..smpai sekarang la still takde tanda2 nk idup..

sebelum husband aku g keje td dia da call ASTRO dlm masa 48jam nti dia akan call n hantar org tuk betulkn pe2 yg patut..

kenapa aku bosan?

yela, bosan yg teramat kot takde tv..bosan giler..giler pn tak bosan cm aku..wlaupun ada internet tp aku ni gile tv kot..byk mende yg aku akan terlepas..waaaaa.....

kenapa aku benci?

confem2 la aku benci sbb seme cite peberet aku tak dpt aku tgk..stat kul 12 cite korea SASSY GURL ntv7 pastu smbung ASTRO PRIMA cite midas..argggh....dahla cite2 tue smbungan best harinie..waduh2 sakit jantung ni..

tuejela mkin dipikir mkin sakit pale aku ni..hi3..takde mende pn..aku yg mengade lebey...padahal org yg takde tv relaks je kn..ha3..gelabah...!!!


ok, thats all..babai n wslam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers