Friday, July 31, 2009

4 hari yg indah...

slam..
erm..mmandgkn aku diberi cuti oleh pihak UiTM shah alam for about 1 week starting from 27th july..jd aku pn budget nk blik kuala rompin la kn..tetibe aku call parents aku ayah aku kata my mom kat kl,umh alg sbb tlg alg jaga naufal..so,ayh aku kata g umh alg je sbb ayh aku sorg kat kuala rompin...tnpa mmbuang masa aku pn call adik aku irah sbb aku tau Unisel dh stat cuti mid sem..mknenye seme berkumpul di umh alg la..hi3..mule2 ingt aku nk follow ayh aku drive g umh alg tp ayh aku xbagi sbb mlm sbtu ayh aku smpai kl lewat, nk dekat kul 1 pg..jd aku flow naik kete ayh aku je la g umh alg...bermulelah kish ku ngn family aku di umh alg...
lets check it out..ha3..

1st day kat umh alg... ahad bersamaan ngn 26 july 2009

..leh dikatakn i've spent half of the day utk pe?? pe lg..tdo la..aku kn kuat tdo..hu3..maklumlah sjak msuk LLB ni cm tak cukup tdo..nk kata wat keje xde la sgt..mybe clas kot smpai mlm..blik dh letih..esk kene bertolak pg yela tk mengelakkn parking kat pdg kawad..erm..
back to main topic,aku xwat pe2 sgt hrnie,cm bru adapt la kn dpt rehat2, xpayh pk sgt psl keje..ahaks...

indahnye 1st day nie..
tau kenape??? aku dpt jumpe naufal n main2 ngn dia..yela,mlm sbtu smpai umh alg dh lewat xleh jumpe naufal sbb dia bby lagi..pantang larang org tua2 (tunjang utama, pn rabiah rafie @ mak aku yg penuh adat..hu3..syang mak!! ) so hrine bru leh jumpe..betapa tombam nye naufal nie..smpai aku dukung pn kejap je dh lenguh tangan...bertuah tul naufal nie..alg kata dia tombam sbb minum susu formula plus susu ibu..pttla...xcaya betapa tombam nye naufal..tgk pic2 hero ktorg bwh nie..hu3

naufal bru pas mndi..sexy nye naufal..hu3

lepas mndi wtpe?? tdo la kn..
naufal : mak ndak nie org nk tdo pn kacau...hu3

gaya hero ktorg tdo..kri,kri n kri lg..hi3..

close up naufal tgh tdo..
-naufaltombamlagicomei-



p/s: sbnarnye tak digalakkn mengmbil gmbar bby tgh tdo..org2 tua pesan sbb time tdo roh kite berjalan kn..
erm..sori mak,ipah lggar ckp mak tp time ipah take pic tue iph bce bismillah..hu3..sori ye naufal,mak ndak tak dgr ckp nenek ;p


harinie bertmbah indah pabila...

ha,part nie mmg aku suke..sbb pe?? its makan time!! seme pn sedia maklum yg efa nie kuat makan,ye tak..hu3..yg tak sedia mklum tue wat2 la cm dh sedia mklum k..kwang3..ape yg menarik nye, ayh aku bw buah2an tmpatan dr rompin..mknenye dusun ayh aku dh berbuah..hu3..the best part is buah durian la..ape lg..the whole family mmg tau aku nie antu durian,brganding lak ngn ayh,irah n alg aku mmg giler ar makn durian..hu3..buah rambutan aku xminat sgt sbb aku ni pemalas nk kupas..hi3..ayh aku bw skali buah manggis..pergh..giler mkn buah2an tmpatan la hrinie..sguni ayh aku bw..tp syg aku lupe nk take pic buah2an tue sbb excited sgt nk melahap..ha3..ptg tue mak aku wat bubur durian @ pengat durian..aku mkn bermangkuk2..mak aku siap warning lgi..ipah,panas karg bdn tue..ei..bdk nie..tp mmg takleh watpe sbb aku mmg suke..nk wt cmne..tp mak mmg masak sdp la..gune susu cair bkn sntan tp rasa ttp same..hebatla PUAN RABIAH RAFIE @ ISTERI ENCIK SULAIMAN @ MAK AKU YG HEBAT..nk jd cm mak la,terer masak..tp leh ke?? g dpur pn kene pakse.. tp,chaiyOo efa!! hu3..

pengat durian ghazal tk rabiah..hi3..sodap..

erm..1st day berlalu ngn byk memori2 indah tercipta ngn family tersyang..lewat ptg tue jmpe adik bongsu aku kat USJ..g mydin USJ yg hanye jarknye sejemput dri sek agama bestrari adik aku tue.. bli brg2 sek dia..best dpt jmpe dia tp xleh take pic sbb adik aku malu ngn bdk2 sek dia..ei..adik aku nie pemalu rupenye..hu3..sori idah..tp ktrg syang idah maa..

mlm tue sbelum tdo aku borak2 ngn adik aku yg kat unisel n mak aku..ape lgi, heart to heart talk arr.. hu3..seme aku cite kat diorg..tue yg best tue,dpt meluah perasaan..psl kesihtan,mber2,housemate,crush terbru,cinta..CINTA?? ha3..layaan..mmg lengkp la aku pnye slot meluah perasaan ngn irah n mak aku..REALLY THANKFUL TO BOTH OF THEM..
i love both of u!!!..hu3..


really thankful to alg n family also ;p without u all,im nothing..


what happen for the rest, 2nd..3rd n 4th day?? karg aku cite..hu3..as usual,
to be continued...



..aku yg hepi giler dpt spent msa ngn family aku..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers