Sunday, September 27, 2009

kenapa??

kenapa cuti raya 1 week je...??

jawapannye : sbb uitm bg cuti 1 week je..


kenapa esk ade test evidence??
(aku xstudi pe lagi nie wei...)

jawapannye : sbb b4 cuti rya aku confident giler nk test esk
- bdk2 lain confem dh tepu otak ngn ilmu evidence..hi3..


kenapa selasa ade case presentation??
(sikit pnye pjg case nye..budget nk senang cari, pilih MLJ pnye case skali 60++ pages)
hambik ko efa!! hu3

jawapannye : sbb mmg dh tertulis case aku tue will be present on that date daa..


kenapa mood + semangat nk studi xsmpai lg??

jawapannye : sbb aku nie xsedar2 lg dh nk mule blaja blik..asyik igt cuti je..aduyai..



kenapa ini semua prlu terjadi??
argggh...




kerna.

kerna..

kerna...

ini adalah realiti kehidupan yg perlu ditempuhi..suka atau tidak kene hadapinya dgn tenang + sabar barulah Allah sayang :) wallahualam..



...aku yg ntah pe2,ha3....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers