Thursday, February 4, 2010

efa sdg bengang!!

haish...

ade ke ptt mamat nie marah2 kat aku smbil menunjukkn signal tgan(yg dikurniakn Allah ) melambangkn kurangnye kesopanan mamat tersebut..tidak ku tahu puncanya mungkin kerana pengaruh kawan, kurang didikan parents atau dia sendiri sengal..jwpannya confem2 la dia yg sengal..huh,wat malu parents dowh..

berbalik pd topik asal, punca sbnarnya signal tangan tersebut adelah kerana mamat xbape de akal nie dakwa aku nk langgar dia..mmg tul jalan besar jalan dia..the problem is, aku tgh tunggu elok je kat junction tk masuk kwasan perumahan sewa aku tue..dhla bw motor lambt pastu himpit ke kiri..mmg gaya nk masuk simpang,so aku tnpa rasa berslah trus belok la kn..tetibe mamat mengong ni straigt ke kanan n meluru ke kete aku..mujur aku bw xlaju..pastue, dia bw motor tul2 dpan aku tunjuk signal tgn..what the heck bro!! lu yg kuang hajaq..otak taruk kat lutut, nk marah orang...mmg mengong pnye orang!! menyusahkn orang lain!! aish..


aku xtau la pe nk ckp..tp aku rasa cm nk kerja kt kawasan2 xbape badr sgt, bdk2 kg selalunye nakal tp bdk2 bdar jahat...walluhalam..

moga Allah ampunkn dosa aku hrini..ameen....


...aku yg still panas ati ngn mamat motor yg sengal td...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers