Sunday, February 7, 2010

right now..

right now im thinking about dis things;

1) aku xtau pesal..aku mls nk wat keje pdhal keje melambak..seme due next week..aish..ngn magisterial (aku suke sgt!!), civil, criminal, test bm, cta lg..waduh2..tp yg pasti aku mmg malas..mybe sbb dh tpk psl cuti midterm yg stat 13.2 nie..yaah..!!!! cepatla cuti..nk cuti, nk jumpe family,nk g shopping..nk g makan kt jm beriani n secret recipe...nk spend masa ngn bf..urghhh...

2) tangn kanan aku sakit sgt..dh mule bengkak..ini sme ice skating pnye pasal..ha3..pas abis main tue tak la rsa sgt tp 1-2 bru terasa..ngn kaki pn sakit..aduila..mane la tak malas nk wat keje..erm..tp aku rasa alasan semata-mata..hi3..

3) bju-bju tk next week tak iron lg..aku mmg iron sekali tk 1 week sng, jd bile malas blik mlm takyah pk pasal nk iron baju..hu3..siap susun ikt ari tue..xleh bla..tue klu rajin,kalu x dh iron lantakla nk pakai hri pe pn..ade aku kesah kew!! ahaks..nie pn bru abis basuh bju yg bertimbun..bakpe la umh ni xde washing machine..plig tdak spin jd bju cepat kering..adui...bju melambak giler tgan aku yg sakit bertambh sakit kot..ni yg nk g umh urut..ha3

4)sedikit bengang ngn bf aku yg kuat keje skrg..aish..dh 3minggu xjumpe ni,giler rindu wei..dhla jarang msg skrg...aku xtau slah sape sbb aku mmg jenis tdo awal pstu bgn kalu nk studi la kalu x, selamat smpai pgi..bile dia blik keje msg aku aku dh tdo..aku cube tahan..kdg2 limit smpai kul 10mlm je pstu aku mmg dh ttdo..penah bru2 nie dia sgt marah pd aku sbb aku mmg letih thap gaban pas main ice skating,drive lg kn so mmg ngntuk giler..pas solat kul 9lbih aku dh tdo..dia call aku angkat tp aku tlena..cian giler ar..mmg dia agk marah..tp aku tak tau nk wat cmne..smpai skrg dia asyik ckp kalu nk tdo,xpelah..aisssh...so sorry la awk..ape2 la efa ni..yg aku bengang dia kata xde cuti for this month..next month bru de off day..nganga jap aku..menci ar!! aku slah ke bf aku yg slah??? waaa...


.....aku yg malas sgt2 skarang ni!!! efa wake up please!!! aish.....

...sekian..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers