Tuesday, March 9, 2010

malang tidak berbau

salam..

malm td,lebih kurang kul 8 lebih ktrg dikejutkn ngn bad news ttg one of our fren had involved with an accident...its rahim..sbnarnya rahim nie clas sebelah clas aku..personally,aku brani kata yg dia ni mmg baik..dr BLS lagi dh nampk kredibiliti dia..suke tolong orang...bdk2 ni kata dia accident kat depan uitm,after hantar dina (awek dia) blik umh..mungkin malang xberbau..jalan licin,bru pas ujan..yg aku tau,pas dia accident dia kene htr ke HTAR klang tk rwatan selanjutnye..

aku?? rasa ralat gak ar...leh dikatakan majority g lawat rahim kat HTAR,tp aku xdpt g..aku bkn pe, aku nie bab2 ingat jalan frankly speaking failed!! hu3...bw kete reti..tp bab2 nk ingat jalan lmbat sikit download dlm memory..hu3..sbb xdpt pg,aku smpat siapkn keje2 tk file yg kene hantar esk..tp bile aku msg2 ngn budak yg melawat rahim, good news just came when bdk2 nie kata madam bg 1 day extra tk hntar file tue..ameen...

berbalik pd cite asal, aku smpt inform kt bf aku ttg rahim kat HTAR, dia pn kata dia dh jmpe..yg xleh bla, dia siap jahit pale rahim lagi..aku ingat menipu je tp bile dia cite pasl clas2, chambering..aku agk percaya..hi3..lawak lak aku rasa bf aku borak2 ngn rahim :D

pe2,moga rahim cepat sembuh..ameeen...tue je,yg aku nk highlightkn adalah malang xberbau..semoga kita semua dilindungi..insyaallah...


...aku yg tetibe takut lak bile dgr news ttg accident.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers