Saturday, March 13, 2010

ok fine!

salam..

kelmarin result spm kuar... time aku tngok brite n bca paper tulis spm kuar kelmarin aku dh teringat kt adik bongsu aku..yela,dia msti tak senang duduk..sedangkan time cuti pn sikit2 teringat psl result spm..risaula,takutla..smpai aku xtau nk ckp pe..

malam sbelum result spm kuar dlm kul 3pagi de msg msk..aku yg tgah mamai2 nie pk spela ghajin benor msg time2 aku tgh tdo nie..dhla aku mmg pntang org kacau time tdo...bile aku read ghupenye dr adik bongsu aku tue..msg dia lebih kurang begini;

"salam...korang,esk result spm ida kuar..doakn ida ye"

aku hnya bls..tawakal n redha..tue pn rasanye ejaan tunggang terbalik mklumla time mamai..ha3..

berbalik pada cite asal, ari khamis aku berdebar2 sih..tunggu je msg masuk..dlm lebih kurang 10lebih adik2 classmate aku or sedare mare diorang dh gtau dpt spm bape..aku senyap je tp dalm hati dup dap..dup dap...dlm tengahari adik bongsu aku msg..

"ida dpt 4A je..sorry hampakn korang.."

aku seriously tak percaya lgsung..menipu adik aku nie..yela,bknla nk bangga tp adik aku nie alhmdulillah mmg bijak skit dr ktrg..upsr straight A, pmr pn straight A n ktrg seme budget dia dpt bgus spm..mmg terkejut beruk time dia kata dia dpt 4A..aku je bls, dpt bape sbnarnya..dia snyap..maun tul adik aku nie,aku dhla berdebar2 leh main2 ngn aku lak..aku wat bodo jela,tak yah tunggu lma sbb ayh aku confirm akn call aku bgtau result dia..time clas evidence kul 2..ayh aku call tp aku trpksa reject sbb dlam clas, pastu msg masuk..ayh aku kata,

ipah, ida dpt.....A....B....

ok fine lg..dlm bpe minit after that, angah aku lak msg

"giler ah, ida dpt.....A...B siot" ~ sempat lgi taip siot akak aku nie,dhla bru je pas bersalin..hi3..

aku sengih je, dh tau adik aku tue mmg kuat menipu sikit n suke pekena org..
ngn aku xbpe brani sgt sbb aku nie keras pale..ha3..(xde kaitan ngn subject matter pn)


tau adik aku dpt bape spm...? ok fine,dia dpt 10A 1B...!!!

sengal je ida,awat terer sgt ni..hi3..tp,aku tmpang gmbira n syukur Allah dh makbulkn doa dia..ameen...


pesan aku tk ida,
"moga ida berjaya dlm pe jua bidang yg diceburi n moga Allah permudahkan segala urusan ida...ameen"


...aku yg sgt hepi adik aku dpt cemerlang, gemilang,terbilang pnye result..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers