Thursday, May 3, 2012

yeay! dah dapat dah..

salam..

just nk gtau yg barang2 yg saya beli dah dapat..suke.suke.suke..nie la barang2 yg saya dah dapat tue...ngeeee...hi3..gediksssss kot..


Blouse Muslimah yg aku beli dari FB GEROBOK HANI


 Skirt yg aku beli dari FB GEROBOK HANI


 Dan yang paling ditunggu-tunggu dan dinanti-nantikan oleh aku...ha3..ini dia.....


bungkusan dari SKYNET


 pengirimnya  CUTEMAMABABYSTORE


 beg baby yg aku beli dari FB ZAIY HANN


SUKE SANGAT...NGEEEE :D

Nanti kalu baby selamat lahir di dunia ni (insyaAllah) doakn yg baik2, 
ibu leh gtau yg barang first yg IBU beli utk baby adalah beg ni tau..hi3..

AYAH tak beli pe2 lagi...IBU pun tunggu barang first yg AYAH beli..hi3.. 

ok, tue je utk kali ni..babai n wsalam..

Moga kita semua sentiasa dirahmati..insyaAllah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers