Sunday, October 17, 2010

kawin.




salam.

semalam,sempat aku, bf aku, yati n ida g wedding akma@classmate yati time LLB kat bukit beruntung.actually, yg kat cini belah laki punye tp sebab belah pmpuan wat kat kuantan, ramai mber cini yg xdpt dtg sbb jauh jd akma kata dtg belah laki pn xpe.

so,memule rancang naek 2 kete.aku n bf, yati n ida.bukan pe takot lambat sbb bf aku dri banting.tp bile discuss blik naek 1 kete je.bf aku smpai dlm kul 11.amik ida kat blok a (xtau pn selama ni duk kat mentari court gak cume blok depan.hi3) n then amik yati kat kg lindungan terus gerak.

kalu berpandukn pelan kat kat kawin tue.senang je.msuk highway plus straight exit bukit beruntung.erm, mmg betul la senang directionnye cume nasib agak xbaik, de accident otw tue.jauh gak la jammed.mau 3km kot.sori ye awak! cian awak jammed.tensen.hi3.

alhmdulillah.selamat smpai dalm kul 1lebih.ingatkn terlepas sanding sbb tulis kul 12.30tghari tp mybe sbb jammed jd postponed ke kul 2.kire xterlepas lg sanding.ameen.everything happen wif reason kn.jd pas makan2 tunggu pnye tunggu xsanding lagi.ktrg da byk kali minum air tuggu sanding.akhirnya, kul 2.20 pengantin masuk tuk bersanding.pas sanding, snap2 pic pastu ktrg gerak blik dalm kul 3ptg.

*rojak disana sungguh sedap.superb!


antara pics yg smpat kitorg snap;

yati, ida n me! berposing ngn bunga manggar sebelum masuk dewan.hi3


yati n ida berposing.



me n yati ;p

~walaupun perjalanan agak pjg memandangkn jammed tp alhmdulillah gembira di sana.
~congrats akma n bakhtiar.moga berkekalan hingga akhir hyat.ameen.
~to fadzrul, thanks a lot my dear for everything ;p
~to yati n ida.best dpt jumpe n borak2 korg!

..sekian.wslam..


...aku yg gembira dpt spent masa ngn bf + my fren...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers