Friday, June 26, 2009

aku.doktor.suntikan

arggh..aku still cnot believe yg time umur aku dh menjangkau 24thun aku trpaksa menerima suntikan dr ptg td..ish,mmg xaku jangka..actually aku temankn alg aku nk g check si naufal jumpe dr..sbb badan dia agak panas jd bimbang dmam aku n alg hntr g klinik...mmandangkn aku pn ada sakit kat kaki..cm kene sakit kulit pn ade..dh lama x baik2..aku prasan aku kene jangkitan nie pas aku blik dr praktikal kat terengganu..erm..quite several times gak ar aku g jumpe dr tpi ubat yg diberikan tue still xberkesan jd aku amik keputusan tk pergi je la jmpe dr skali ngn naufal...bile time naufal check,dr kata naufal sihat cume biaselah baby a little bit sensitive with the environment..jd kalu panas indirectly suhu badan bby pn leh terpengaruh..

erm..pastu aku pn ckp la kat dr tue yg aku nk check kaki aku nie..bile dr tue check dia tnye dh lame ke kene n dh g jumpe dr ke sbelum nie..aku ckp dh..sapu ubat pn xberkesan..so,secara spontan trus dr tue ckp.."ha,kalu cmtue i give u injection la ye.." injection??? aku terkedu jap bknnye takut cume dh lama aku xkene injection..almost 2years kot..last time aku kene injection masa derma darah time aku dip kat jengka..hu3..

dr tue kata lg "habis,makn ubat n sapu ubat pn xbaik..injection je la last choice" hambik ko..mule2 aku control gak tp bile time ubat tue msuk kat badan,what can i said just.."pergh...sakit giler tahap gaban wei"..dr tue dh tau aku sakit leh lak dia tnye..sakit ke??tnpa segan aku pn terjerit skit..saaaakiiitttt...!!! but he just smile at me..aku lak segan..yela,aku xbudget kene injection sbb aku ingt kene check je pastu dpt ubat..dh la dr tue a guy n quite young..malu tahap gaban wei...habis nk wat cmne..wat muke selambe je ar..aduyai..mjur la kesan injection tue lama bru rsa,so mjur aku still leh drive blik umh..wpun rsa kebas2 skit..

blik umh,sme ckp...la,bkn naufal yg kene injection..
..rupenye mak ndak nye yg kene..diorg sme gelak kat aku bile alg aku cite apa yg jd dlam blik dr tue..ei..aku wt dek je..dah mmg sakittt daa...hu3..tobat ar,lame skit bru aku g klinik tue kalu de pe2 sakit..ahaks..dr tue kata mybe aku ada alahan..hopefully ubat ni berkesan tk menyembuhkn sakit jangkitan kuman aku nie..insyaallah ngn izin Allah swt..ameeen...erm..bile aku igt blik mmg aku segan daa..biarla dh lepas ;p hu3..



..aku yg still trauma kene injection td...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers