Wednesday, June 17, 2009

ketulusan hati

erm..aku rsa lgu nie best sgt..lgu nie OST drama Aqso dan Madina yg sedang hangat dityangkn di TV9( dekat di hati) kul 5.30ptg weekdays..yg lagi best,hero aku dude harlino berlakon..hihi..

ketulusan hati by marshanda

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Di dunia yang sarat godaan
Ku mohon dosaku diampunkan
Ingin bahagia, Dunia akhirat
Turunkan rahmat-Mu untukku

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah



enjoy the song k ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers