Tuesday, June 2, 2009

jentera sulaiman dan rabiah..







assalammualaikum wbt..

erm,sbtu lepas angh aku @ nurul huda sulaiman telah selmat melangsungkn perkahwinan ngn mohd hasni bin ismail @ my new brother in law ;p congrats to both of them..huhu..

alkisah sepjg knduri kawin angh aku ni byk suke duka nye la..maklumlah,namapn knduri kawen kn..ktorg lak semenye kitorg yg uruskn dari sekecil2 perkara hingglah sebesar2 perkara..erm,actually not all la but most of the things ie..hantaran, makn beradab,masak n etc..punyela penat tak terhingga..bygkn dh la aku hnya dpt blik umh on 28 may sbb temankn alg aku smpai bersalin..so bile alg aku deliver her baby on 27 may tue..aku pn blik la keesokkan harinye..bile aku blik tgk umh aku cm tongkang pecah..haha..yela, segala brg tuk kawin angh aku memenuhi setiap ruang yg ada kat umh aku..kelakar pn ade aku rs..bile smpai umh xdpe masa tk rehat trus bekerja..aku n adik aku sibuk jahit button kat langsir..adik aku yg lain alih2 perabot..adik ipar aku kemas luar umh..leh dikatakn seme bz memanjang..punyela byk keje smpai kitorg seme tdo 2jam je 3 hari sblum majlis tk make sure majlis berjlan spt yg dirancang..alhmdulillah semenye dpt settle sblum majlis berlangsung ;p

on the wedding day tue lgla bz xterkata..tp aku syukur sgt pnye family mbers yg very supportive..yela wpun kadg2 ader yg merungut penat..tp wat gak la keje tk settle kn ape yg ptt..adik aku la terutamanye..sbar je ar...baik adik ipar aku,bakal akak ipar aku turut serta membantu..bakal akak ipar aku merangkp awek abg aku sibuk siapkn makanan tk makan beradab ngn kitorg..giler sporting ;p thanks kak wid...huhu..adik ipar aku ar pling cemerlang dr hari smpai umh rompin hingga hari knduri kawin die mmg xleh duk diam..ader je keje yg dia nk wat..mak aku giler puji si fidaus ni merangkap ayh teha...hihi..bhaya tul my future husband karang..yela,mak aku puji melangit kata menantu yg rajin tolong family,tak kisah wat keje berat2..pergh...habis la aku kene cari calon yg tul2 ni..hihi...

bile knduri dh nak abis lewat2 ptg tue,tugas kitorg lak membungkus lauk pauk tk dibawa blik oleh sedra mara ktorg..pergh,mmg xleh rehat lgsung...tk byk pic yg kitorg dpt tngkp..yg ader pn hsil ihsan dri sedare yg memahami kesibukan ktorg..thanks a lot yea ;p alhmdulillah, berkat kerjasama ktorg sefamily dengn membentuk jentera sulaiman n rabiah mjlis berjaln lancar dgn keizinan Allah..ameeen...

bak kata femes skrag..kami xbesar n kami xkuat..bile bekerjasama seme jd mudah..ape yg penting...??? kerjasama...ape yg penting??? kerjasama..hihi..korg tgk ar pic2 yg aku sempt grab kat bwh ni..hihi..k, daa n wslam..tak lupe thanks to all my frens yg sempat dtg knduri kawin angh aku ye..tk farah n azah..thnks a lot ;p


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers