Sunday, June 21, 2009

just for you...

salam..erm..rupenye hr nie father's day..bru aku tau,pttla kat radio era pg td cite psl experience ngn ayah topiknye..aku ingt dh lepas sbb xslah aku dulu awl2 bln 6 (leh caya ke aku nie? hu3) tp yg pasti aku ingt mother's day 10.5 every year..

actually,aku dh bg present kat both of my parents akhir bln lepas..for my mom, aku lewat bg
present sempena mother's day but for my dad, i already gave in advanced..yela,aku bg sekali present kat parents aku on the same day, and same time..hu3..senang sikit jd adil..sabarjela..

presentnye??? tk mak aku,aku belikan jubah..actually aku bli jubah nie bln4 hrtue kat PKNS s.alm..yela, time ade cm bazar jual2 bju kat bwh PKNS tue..aku bli satu sbb time tue ade sale..warne oren..so, aku beli present tk ayah aku pn aku cri warne yg same..oren gak..mmdgkn jubah mak aku cm ader 2 tone warne oren so aku blikn ayh aku 2 helai t-shirt kat The Store PAS..just for you, mak ngn ayah..

jubah tk mak aku

t-shirt tk ayh aku

my parents reaction?? mak aku suke giler ngn jubah aku bli tue..im really happy..spt biase,mak aku akn kta "ipah,lain kali klau ader lg sale bli tk mak lg ye,xpe mak bg duit.." pandai taktik mak aku nie..yela, takkn aku nk bli minta mak aku duit kot..kan aku ckp mak aku bijak..hi3..tp xpepn,i will do anything for you mom!! ayh aku?? ayh aku ni cool skit..pas aku bg present tue,2 hari pastu ayh aku g main golf awl pagi ayh aku dh kejut aku pesan g pasar..rupenye saje je ayh aku kejut...u know why??? ayh aku pakai t-shirt yg aku bg..ala, ayh nie saje je tau..hu3..aku senyum je kat ayh aku..tp ayh aku saje je ckp,kalu bli saiz besar skit ok kot..ala ayah..ipah tau ayh suke ngn t-shirt tue kn ;p

dedication to my parents..
to my mom..pn rabiah binti rafie..
-thanks for everthing u had done in my entire life..since i was born until now..i love u mom.."ipah syang mak!!!" moga mak dipanjangkn umur n dimurahkn rezeki..insyaallah..ameeen...

to my dad..en sulaiman bin md diah..
-thanks for everything too ayh..although i know sometimes its hard for you to cope with me and others sibling..i love u dad.." ipah sayang ayah gak!!!" moga ayh sentiasa dberikan kesihatan yg baik dan dipermudahkn segala urusan oleh Allah swt..ameeen....

i love u mom and dad..versi melayu...ipah sayang and chenta mak ngn ayah..!!!


....aku yg syang pada mak n ayh aku...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers