Tuesday, June 2, 2009

Bila kapur bertemu sireh

pic of kapur and sireh


apa akan jadi bile kapur bertemu sireh??? the answer is "sekapur sireh"..logik kan..huhu..sekapur sireh ni leh di kire sbagai slam perkenalan or lebih tepat pendahuluan lar dlm sesuatu prkara..eh,ye ke?? boleh la kn..


first of all, assalammualaikum wbt kpd semua yg terclick my blog ni smada done with purpose orwithout purpose..its ok ;p..hari ni secara official nye maka tercreate la blog aku..erm..aku terdetik ati nk wat blog ni bukn pe, mber2 ar pengaruh kuat..semenye dh ada blog sendiri..aku je yg terkial2 bru nk wat..takpela biar lambat asl selamat..haha..ada kaitan ke???pe2 pn,slam perkenalan wat all the blogger especially my friends..erm,sebarang komen membina amatla dihargai..komen yg kurang membina akn ku pertimbangkn..huhu..aku akhiri sekapur sireh aku ni ngn serangkap pantun;

buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan..


wsalam n have a nice day..daa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Gratisan Musik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers